لیوان شات عرق نعنا یا قهوه !

لیوان شات عرق نعنا یا قهوه ! svg xml  3Csvg 20viewBox 3D 220 200 20500 20667 22 20xmlns 3D 22http 3A 2F 2Fwww

لیوان شات عرق نعنا

سلام دوستان

ادویه به عنوان یکی از با ارزش ترین محصولاتی است که از زمانهای قدیم مورد توجه تجار بزرگ دنیا بوده و همچنان مورد توجه روز افزون صنعت غذا و دارو با توجه به رشد دانش در خصوص گیاهان و ویژگی های درمانی آنها هست.

همانطور که هموطنان عزیزمان می دانند یکی از گران بهاترین و پر طرفدارترین ادویه های دنیا یعنی زعفران در کشور عزیزمان ایران تولید و به بازار عرضه می شود تا جایی که حدود 90 درصد زعفران دنیا در ایران تهیه و به بازار جهانی عرضه می شود.

همانطور که می دانیم یکی از مهمترین ویژگی های مهم ارایه یک محصول، بسته بندی آن است.

در فرایند تحقیق و بررسی به این نتیجه رسیدیم که برای حفظ ارزش غذایی و طعم و عطر ادویه ها می بایست ادویه را در ظروف شیشه ای و دور از رطوبت، نور و گرما قرار داد تا بتوان برای مدت بیشتری ویژگیهای آنها را حفظ و در تهیه غذای خوب و طعمی ماندگار استفاده نمود.

به همین دلیل واحد تحقیق و توسعه محصولات سارینا ماسالا با تاکید بر حفظ و نگهداری هر چه مناسب تر ادویه برای عرضه محصولات خود ظروف شیشه ای را برگزید و از آنجایی که امروزه یکی از معضلات جامعه بشری و محیط زیست استفاده بیش از اندازه ظروف پلاستیکی و شیشه ای است که خصوصا بازیافت ظروف پلاستیکی آن نیز بسیار مشکل و حتی چرخه بازگشت به طبیعت آن صد ها سال به طول می انجامد مصمم گردید از ظروف شیشه ای برای ارایه هر چه مناسبتر محصولاتش استفاده نماید و در ضمن ارزش و کاربرد دیگری برای مصرف کننده محترم محصولات خود خلق نماید.

ظروف تهیه شده برای ارایه محصولات سارینا ماسالا در واقع یک شات کوچک از نوشیدنی است.

شعار یک شات قهوه میهمان ما باشید بر گرفته از این رویکرد است.

لیوان شات عرق نعنا یا قهوه ! shot sarina 225x300

واحد تحقیق و توسعه محصولات سارینا ماسالا به پول و اقتصاد این مملکت و هموطنانش ارزش گذاشته و با نیت حفظ سلامت محصول، پاکیزگی محیط زیست و احترام به اقتصاد مشتری این محصول را با بالاترین وضعیت بهداشتی و کیفی تهیه، تولید، بسته بندی و به بازار عرضه می نماید.

هموطن و دوست گرامی با ما در حفظ محیط زیست و اقتصادمان همراه شوید و دست حمایتگرتان را به گرمی می فشاریم.

خلق ارزش و سخن پایانی:

ما برای این ظروف کاربرد های دیگری نیز یافته ایم همچون جا شمعی، وارمر و گرم نگهدانده غذا، دکوراسیون منزل، تولید میز، تولید دیوار دکوری، و ……….

شما به ما بگویید با این ظروف چه ارزش دیگری می توانید خلق کنید،  واحد بازاریابی محصولات سارینا ماسالا به بهترین و جذاب ترین پیشنهاد هدیه ویژه ای را اهداء و تقدیم خواهد کرد.

با ما در ارتباط باشید و شانس خود را برای جایزه ویژه ما امتحان کنید.

راههای ارتباطی ما با شما

سایت: sarinamasala.com
صفحه اینستا گرام: sarinamasala
با ما همراه باشید و ضمن حمایت از ما، از مطالب و فیلم های ارایه شده دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *